FAQ

FAQ (Frequently Asked Questions) - najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

P: W jaki sposób mogę odnaleźć nr IMEI mojego telefonu?
O: Najpewniejszą metodą ustalenia numeru IMEI jest wprowadzenie z klawiatury numerycznej ciągu znaków: *#06# i wyświetli się 15-cyfrowy numer.

P: Który kod służy do odblokowania telefonu?
O: Do odblokowania telefonu służy kod NCK lub Network.

P: W jaki sposób po otrzymaniu kodów odblokowujących od Państwa - mogę usunąć simloka?
O: Metoda usunięcia simlocka, którą oferujemy, polega na wprowadzeniu kodu odblokowującego z klawiatury telefonu. Należy go wprowadzić do telefonu po zainstalowaniu "obcej" -innej niż pierwotny operator - karty SIM.

P: Czy metoda odblokowania telefonu oferowana przez Państwa jest bezpieczna i trwała?
O: Tak. Jest to sposób całkowicie nieinwazyjny i przewidziany przez producenta telefonu. Jednorazowe wprowadzenie kodu NCK otrzymanego od nas, usuwa na stałe blokadę simlock - ograniczenie możliwości telefonu do pracy tylko z jedną kartą sim konkretnego Operatora.

P: Ile czasu będę czekał na kody od Państwa?
O: Średni czas realizacji usługi wskazany jest na naszej stronie internetowej podczas składania zamówienia. Liczony jest on od momentu zaksięgowana wpłaty na naszym koncie.

P: Pomimo dokonania płatności wciąż nie dostałem zakupionego kodu. Jaka jest tego przyczyna?
O: Uprzejmie prosimy o numer IMEI telefonu, który zamierza Pan odblokować. Bez tego nic nie zrobimy. Nie znaleźliśmy takiego numeru w żadnej z Pana wiadomości, dlatego nie byliśmy w stanie wygenerować kodu nck.

P: W jakich okolicznościach mogą wystąpić problemy z wygenerowaniem przez Państwa kodów odblokowujących?
O: Możliwe przyczyny to:

P: Czy odblokowują Państwo  tylko te modele telefonów, które są zamieszczone na stronie www.odblokowania.pl?
O: Nie. Jesteśmy w stanie odblokować niemalże wszystkie modele telefonów, niezależnie od sieci. Na naszej stronie internetowej wyszczególnione są tylko najbardziej popularne modele telefonów. Jeżeli nie znajdziecie Państwo na niej swojego modelu telefonu, to:

P: Proszę o pomoc. Otrzymany od Państwa kod nie działa w moim telefonie. Ten telefon był w serwisie i miał m.in. wymienioną płytę główną z innego telefonu. Mają Państwo jakieś propozycje jak odblokować mój telefon?
O: Proszę podać informacje, w jaki sposób ustalił Pan nr imei telefonu? Jedynym pewnym sposobem jest wyświetlenie elektronicznego nr imei poprzez wprowadzenie z klawiatury ciągu znaków *#06#. Jeśli odczytał go Pan z naklejki znamionowej pod baterią lub z pudelka od telefonu, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że jest to inny IMEI niż ten, który zapisany jest w płycie głównej Pana telefonu. Proszę zatem o weryfikację powyższego i udzielenie nam zwrotnej odpowiedzi, a postaramy się Panu pomóc.

P: W jaki sposób mogę udokumentować, że kod otrzymany od Państwa nie działa w telefonie do którego go zamówiłem?
O: Prosimy o nadesłanie filmiku poprzez serwis youtube, na którym będziemy mogli zobaczyć moment wprowadzania przez Pana/Panią kodów otrzymanych z naszego serwisu oraz wywołanie nr IMEI z klawiatury numerycznej poprzez wprowadzenie ciągu - *#06#. Proszę nam także powiedzieć, czy robił Pan jakiekolwiek modyfikacje w oprogramowaniu? To jest również bardzo istotne, ponieważ nasze kody będą działać pod warunkiem, że w telefonie nie została wprowadzona żadna modyfikacja softwareowa, czyli system operacyjny jest fabryczny  - nie rootowany.

P: Co oznaczają kody przesyłane przez Państwa?
O: Przesyłane przez nas kody:

P: Zamówiłem i opłaciłem w piątek kod odblokowujący do telefonu Sony Xperia z zagranicznej sieci. Kiedy mogę spodziewać się kodu odblokowującego?
O: W tygodniu mamy 2 sesje zbierania nr IMEI do odblokowania w sieciach zagranicznych - w poniedziałki oraz środy. Dlatego też, IMEI nadesłany w piątek zostanie wysłany do wygenerowania kodu odblokowujacego w najblizszy poniedziałek. Czas oczekiwania na kod to ok. 24 h.

P: Jak wygląda procedura odblokowania iPhonów?
O:  Po zaksięgowaniu przez nas wpłaty, numer IMEI zostaje zaimplementowany do systemu Apple. Po otrzymaniu od nas informacji o zmianie statusu na "zrealizowany" należy:

  1. Zainstalować kartę innego operatora w iPhonie z naładowaną baterią;
  2. Włączyć urządzenie i wprowadzić kod PIN;
  3. Uruchomić aplikację iTunes na komputerze z dostępem do Internetu;
  4. Podłączyć iPhona do komputera;
  5. Aplikacja iTunes automatycznie wykryje urządzenie i rozpocznie proces odblokowania;
  6. Proces odblokowania może potrwać od 2 do 30 minut, w zależności od prędkości transmisji łączy internetowych;
  7. Zakończenie procesu odblokowania będzie potwierdzone komunikatem: "Congratulations, your iPhone has been unlocked" (dokładna treść komunikatu i wersja językowa może się różnić w zależności od wersji aplikacji iTunes).

UWAGA: Odłączenie iPhona od komputera przed zakończeniem procesu odblokowania może skutkować uszkodzeniem oprogramowania urządzenia.
 

Logowanie do serwisu:
adres e-mail (login)
hasło:
Zadzwoń do nas
tel. 502 220 000
Przejdź do kontaktu
Napisz do nas
odbalokowania@odblokowania.pl
Przejdź do formularza
Istotne informacje
Jak to działa
Opinie klientów
O nas
Kontakt
Regulamin
Blog GSM
FAQ
Kontakt
Noma advisors sp.z o.o.
02 - 349 Warszawa,
ul. Baśniowa 8 m 35,
KRS 0000490789,
NIP: 701-040-77-87
Numer rachunku bankowego
Bank Millenium
80 1160 2202 0000 0002 5383 3620
dla wpłat PLN.
Wykonanie: DevilArt