Regulamin serwisu Odblokowania.pl
  1. Podmiotem odpowiedzialnym za serwis Odblokowania.pl (Usługodawcą) jest:

    Noma advisors sp. z o.o.
    02 - 349 Warszawa
    ul. Baśniowa 8 m 35
    KRS 0000490789
    NIP: 701-040-77-87

    Rachunek bankowy:  Millennium: 80116022020000000253833620 dla wpłat w PLN.
     
  2. Usługa jest dostępna niemalże dla wszystkich modeli telefonów. Na stronie Odblokowania.pl wyszczególnione są najbardziej popularne modele telefonów.
  3. Blokada simlock z telefonu lub tabletu zdejmowana jest przy pomocy kodów odblokowujących (generowanych przez producentów sprzętu). Ich użycie nie powoduje utraty gwarancji i nie ma wpływu na poprawną pracę telefonu komórkowego lub tabletu.
  4. Zamówienia realizowane są po zaksięgowaniu płatności (zgodnej z cennikiem na stronie internetowej) za wybraną usługę. Potwierdzenie wpłaty wysłane na adres e-mail: odblokowania@odblokowania.pl nie jest tożsame z zaksięgowaniem płatności.
  5. Wszystkie ceny podawane są w PLN i zawierają podatek VAT 23 %.
  6. Płatności obsługiwane są przez firmę payU S.A oraz przez firmę PayPal. Przy wyborze tej opcji płatności internetowych, wpłata księgowana jest w ciągu kilku minut. W przypadku przelewu bankowego lub płatności na poczcie, okres ten może wydłużyć się do kilku dni.
  7. Usługodawca realizuje zamówienie (przesyła kody odblokowujące), na podstawie parametrów podanych przez Usługobiorcę. Błędne podanie numeru IMEI skutkuje wygenerowaniem kodów odblokowujących dla innego urządzenia. W takim przypadku opłata za usługę nie będzie zwracana. 
  8. W przypadku zlecenia przez Usługobiorcę usługi dla telefonu, dla którego  w trakcie realizacji usługi odblokowania okaże się, że nie posiada on blokady simlock, opłata również nie będzie zwracana.
  9. Usługodawca zastrzega, że usunięcie blokady simlock za pomocą kodów odblokowujących będzie możliwe pod następującymi warunkami:
    • podany numer IMEI jest prawidłowy;
    • system operacyjny w telefonie jest fabryczny (nie została wprowadzona żadna modyfikacja software'owa);
    • telefon pochodzi z sieci - jest w niej zablokowany simlockiem - wskazanej przez Zleceniodawcę w odpowiednim zamówieniu (nie dotyczy usług do których nie wymagany jest parametr: operator sieci);
    • wcześniej do telefonu nie były wpisywane inne, niewłaściwe kody odblokowujące.
    • w telefonie fabrycznie zostala zainstalowana blokada simlock 
    W przypadku wystąpienia w/w przykładów, Usługodawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za brak usunięcia blokady simlock, a Usługobiorcy nie przysługuje zwrot poniesionych kosztów.
  10. Kody odblokowujące wysyłane są automatycznie na adres e-mail podany przez usługobiorcę w formularzu zamówienia. Serwis Odblokowania.pl nie odpowiada za jego poprawność oraz ustawienia skrzynek pocztowych Klientów, które uniemożliwiają dostarczenie wiadomości (filtry antyspamowe, brak wolnego miejsca na koncie pocztowym).
  11. Podany czas realizacji usługi jest szacunkowy (nie wyznacza on konkretnego terminu wykonania usługi) i zależy od wielu czynników zewnętrznych. Serwis Odblokowania.pl dokłada wszelkich starań, aby zamówienia Klientów były realizowane w możliwie najkrótszym terminie. Wydłużenie procesu generowania kodów odblokowujących nie może być podstawą do reklamacji.  Do terminu realizacji usługi nie wlicza się weekendów i dni świątecznych, wolnych od pracy. Usługodawca w uzasadnionych przypadkach może wydłużyć termin realizacji zamówienia.
  12. W przypadku braku otrzymania wiadomości zwrotnej z Serwisu Odblokowania.pl, należy sprawdzić folder SPAM. Jeśli w ciągu 24h od złożenia zamówienia Usługobiorca nie otrzyma  kodów odblokowujących, powinien skontaktować się z Usługodawcą (nie dotyczy modeli telefonów, w przypadku których - na stronie Odblokowania.pl - zamieszczona jest informacja o dłuższym okresie realizacji zamówienia.
  13. Przed kontaktem z Usługodawca należy przygotować następujące informacje dotyczące zamówienia:
    • numeru IMEI telefonu (obligatoryjnie),
    • adresu e-mail podanego w formularzu zamówienia (obligatoryjnie),
    • telefonu kontaktowego (obligatoryjnie),
    • numeru zamówienia,
    • daty złożenia zamówienia,
    • kodu śledzenia.
  14. Usługodawca z przyczyn technicznych może anulować zlecenie. Wówczas opłata za niezrealizowaną usługę zostanie niezwłocznie zwrócona Usługobiorcy wyłącznie na konto bankowe, kartę kredytową lub konto operatora płatności.
  15. Usługobiorca nie może wycofać zlecenia przed upływem czasu realizacji podanego na stronie Odblokowania.pl dla danego zamówienia.
  16. Na wszystkie usługi - na życzenie Klienta - wystawiony zostanie paragon lub faktura VAT.
  17. Usługodawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu. Nowy regulamin obowiązuje z dniem jego opublikowania.
  18. Usługobiorca zgadza się na przetwarzanie i przechowywanie danych osobowych.
  19. Wszystkie znaki towarowe oraz wszystkie nazwy pojawiające się w serwisie należą do odpowiednich właścicieli.
  20. W przypadku problemów ze zdjęciem blokady simlock przy pomocy kodów odblokowujących, należy zapoznać się z działem FAQ lub skontaktować z Usługodawcą.
  21. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od zgłoszenia problemu z odblokowaniem.

 

Logowanie do serwisu:
adres e-mail (login)
hasło:
Zadzwoń do nas
tel. 502 220 000
Przejdź do kontaktu
Napisz do nas
odbalokowania@odblokowania.pl
Przejdź do formularza
Istotne informacje
Jak to działa
Opinie klientów
O nas
Kontakt
Regulamin
Blog GSM
FAQ
Kontakt
Noma advisors sp.z o.o.
02 - 349 Warszawa,
ul. Baśniowa 8 m 35,
KRS 0000490789,
NIP: 701-040-77-87
Numer rachunku bankowego
Bank Millenium
80 1160 2202 0000 0002 5383 3620
dla wpłat PLN.
Wykonanie: DevilArt